Całodobowy parking podziemny mieści się pod placem Wolności, który położony jest kilkadziesiąt metrów na zachód od średniowiecznej części Poznania. Wjazd od Alei Marcinkowskiego.

W najbliższej okolicy znajdują się ulice Święty Marcin i Ratajczaka, Stary Rynek, Muzeum Narodowe, Biblioteka Raczyńskich, Teatr Polski, Zamek Cesarski, oraz wiele innych atrakcji.

Wjazd i wyjazd: przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia.
System kamer monitorujących dla większego bezpieczeństwa pozostawionych pojazdów oraz interkomy, przez które doświadczona obsługa całodobowego Krajowego Centrum Operacyjnego w każdej chwili udzieli pomocy technicznej i pomoże w odnalezieniu drogi. Pomocą służą też pracownicy Interparking w biurze obsługi klienta przy wjeździe na parking (poziom -1).
Płatność kartą płatniczą lub gotówką w kasach automatycznych i w biurze obsługi klienta (przy wjeździe na poziomie -1, a do kwoty 50 zł przy kolumnach wyjazdowych z parkingu za pomocą karty bezstykowej.

Najczęstsze pytania i odpowiedzi

BezpieczeństwoBezpieczeństwoRozwiń

Czy parking jest monitorowany?
Tak, parking posiada system kamer monitorujących, do którego dostęp mają pracownicy parkingu oraz Krajowego Centrum Operacyjnego.

Czy parking jest strzeżony?
Wszystkie nasze parkingi są dozorowane. Parking posiada system monitorujący.

Zwiń

ParkowanieParkowanieRozwiń

W jakich godzinach parking jest otwarty?
Parking otwarty jest przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.

Jak mogę dostać się na parking?
Wjazd na parking znajduje się od Alei Marcinkowskiego. Wejście i wyjście dla pieszych znajduje się na placu Wolności – znajdziesz tam dwa dedykowane, oznaczone pawilony wejściowe z klatką schodową, którą dostaniesz się na wszystkie poziomy parkingu. Klatką schodowa bliżej Biblioteki Raczyńskich wyposażona jest w windę.

Jakiej maksymalnej wysokości może być samochód wjeżdżający na parking?
Maksymalna dopuszczalna wysokość auta to 2,0 m.

Czy na parkingu są dostępne stacje ładowania samochodów elektrycznych?
Tak na parkingu znajduje się 12 miejsc do ładowania samochodów elektrycznych.
Ładowanie samochodów odbywa się poprzez aplikację EloCity dostępną do pobrania w App Store lub Google Play. Reklamacje, płatności, rozliczenia, faktury, całościowa obsługa są przeprowadzane przez EloCity. Wszelkie informacje techniczne dostępne są pod numerem EloCity: +48 22 290 79 92
Oraz pod mailem: support@elo.city  Cena obowiązująca od 2.10.2023 to 1,80zł brutto za kWh (cena dotychczasowa wynosiła 1,50zł brutto). Zachęcamy do każdorazowego sprawdzania cen na naszych stacjach ładowania poprzez aplikację EloCity, gdyż mogą one ulec zmianie.

Czy z parkingu mogą korzystać samochody zasilane LPG?
Nie, na tym parkingu niemożliwe jest parkowanie aut z instalacją LPG.

Czy można zarezerwować miejsce parkingowe?
Tak, miejsca parkingowe można rezerwować online. Zarezerwuj miejsce.

Zarezerwowałem parking. Co dalej?
Po przybyciu na miejsce należy przyłożyć kod QR z potwierdzenia rezerwacji otrzymanego e-mailem (wydrukowany lub pobrany na smartfon) pod czytnikiem QR na spodzie kolumny wjazdowej. Jeśli rezerwacja zostanie rozpoznana, system automatycznie przygotuje dla Ciebie bilet i udostępni wjazd. Zachowaj wydrukowany bilet i użyj go przy wyjeździe. Jeśli masz rezerwację nie używaj przycisku POBIERZ BILET.

 

Musiałem przedłużyć pobyt na parkingu. Co należy zrobić?
Jeśli zarezerwowany czas został przekroczony, najpierw przejdź do kasy automatycznej i włóż swój bilet. Teraz możesz zapłacić pozostałą kwotę za parkowanie według zwykłej stawki. Po dokonaniu płatności możesz wyjechać z parkingu, umieszczając bilet w kolumnie wyjazdowej.

Zwiń

Abonamenty i płatnościAbonamenty i płatnościRozwiń

Gdzie mogę znaleźć informację na temat opłat parkingowych?
Cennik znajduje się przed wjazdem na parking oraz na kasach automatycznych w klatkach schodowych na poziomie -1. Wszystkie ceny możesz również sprawdzić tutaj.

Jak mogę zapłacić za parkowanie?
Opłaty dokonasz w kasach automatycznych gotówką lub kartą. Inna możliwość to zapłata do kwoty 50 zł kartą bezstykową na wyjazdach z parkingu.

Gdzie i kiedy dokonuję opłaty za parkowanie?
Przed wyjazdem z parkingu udaj się z biletem do kas automatycznych, zlokalizowanych na klatkach schodowych przy wejściu od placu Wolności, bądź w biurze parkingu, znajdującym się przy kolumnach wjazdowych na parking na poziomie -1, jak również przy kolumnach wyjazdowych z parkingu (za pomocą karty bezstykowej, do kwoty 50 zł). Po dokonaniu opłaty masz jeszcze 15 minut na opuszczenie parkingu.

Jak mogę otrzymać paragon już po zapłaceniu?
Paragon otrzymasz wyłącznie w trakcie płatności w kasie automatycznej. Wybierz odpowiedni przycisk podczas opłacania biletu. Jeśli o nim zapomnisz i wyjedziesz, nie jesteśmy w stanie wystawić paragonu za usługę.

Co mam zrobić, jeśli zgubię bilet parkingowy?
Na kasie automatycznej i kolumnach znajdują się specjalne przyciski interkomu. Jeśli zgubisz bilet, wciśnij przycisk, by połączyć się z obsługą parkingu i uzyskać informację o dalszych krokach lub zgłoś się bezpośrednio do biura parkingu przy kolumnach wjazdowych na parking na poziomie -1.

Jakie są ceny abonamentów parkingowych?
Na parkingu dostępne są różne abonamenty dostosowane do wielu potrzeb. Więcej szczegółów znajdziesz w Cenniku.

Jak mogę uzyskać abonament parkingowy lub go zmienić?
Abonament zamówisz na stronie tutaj. Wystarczy, że wypełnisz formularz ‒ odpowiemy jak najszybciej. Aby dokonać zmiany w abonamencie, napisz na adres: abonamenty@interparking.com, podając podstawowe dane i określając, którego parkingu dotyczą zmiany.

Czy wystawiacie faktury za parkowanie?
Jeśli chcesz uzyskać fakturę wyślij skan paragonu z danymi do faktury na bok@interparking.com lub zgłoś się z paragonem do Biura Parkingu.

Co mogę zrobić, jeśli moje pieniądze utknęły w kasie automatycznej podczas płacenia?
Prosimy o poinformowanie o sytuacji przez interkom znajdujący się na kasie automatycznej. Otrzymasz wówczas wskazówki, co należy zrobić.

Czy niepełnosprawni mogą parkować za darmo?
Miejsca postojowe specjalnego przeznaczenia są płatne.

Czy możliwe jest tańsze parkowanie?
Tak, skorzystaj z możliwość rezerwacji tutaj.

Czy możliwe jest bezpłatne parkowanie?
Parkowanie bez opłat nie jest możliwe.

Zwiń

ObsługaObsługaRozwiń

Czy na parkingu znajduje się obsługa?
W przypadku problemów technicznych skontaktuj się z obsługą za pomocą interkomu. Przyciski znajdują się na kolumnach wjazdowych, wyjazdowych oraz kasach automatycznych lub zgłoś się do biura parkingu przy kolumnach wjazdowych na parking, na poziomie -1. Jeśli masz dodatkowe pytania, zadzwoń pod numer 61 851 37 47 lub wyślij e-mail na adres parkingpw@interparking.com.

Zwiń

Wszystkie reklamacje dotyczące naszych usług prosimy zgłaszać poprzez formularz reklamacyjny

tram shop_1 term search search men parking parking_2 coffee_2 eat_2 place_2 bed_2 tram_2 cashe_2 cashe_1 bed_1 place_1 eat_1 coffee_1 shop_1